wilius09


























  1. Go on YouTube and search Cedaz Pandabuy

  2. Shouldn't golden company be one of the big powers in GOT, or am I wrong? (We didn't see much of it tho)

  3. Idk if you have it in Latvia, but looks like Lithuanian cake Tinginys (lazy man)

  4. Haven't played LOL for few months for now, but seems like this new mythic item is the only valuable pick rn...

  5. Yes they removed plastic straws from the market for the environment,but at the same time nearly all other products are wrapped in plastic...

  6. Esdeath was nice to Tatsumi he didn't get same treatment as Asuna, except for jail so maybe they both are possessive?

  7. What a lucker! She's a keeper for sure, congrats🎉!

  8. Idk compared to overlord this show is nothing, they can't even give comedic scenes any comedy...

  9. "I have achieved my goal, but what next? Victory is just a bright flash, leaving sadness and emptiness behind"

  10. Yup one point goes down on list, Starting to realize there no joy here...

  11. It stopped being fun and I began getting paranoid. I'd be good and the second I got high I'd begin thinking everyone was talking shit about me or were planning to kill me and honestly that shit just ain't cool, so I stopped.

  12. Had those expierence's as well... but depends on vibe by alot, if you're stressed (have a lot of thoughts) it will happen 99%, but if u distract yourself with smth funny, or the thing that u enjoy it disappears for me at least.

  13. Arent these like highest one's Seraphim's regular ones look more human like?

  14. He has no level, if the light novel continues the way I think it will the entire universe is being built around his thoughts. So in effect he's a creator God that isn't aware of his own status.

  15. You mean typical Isekai with op mc and harem :/...

  16. Wait so makima is bad ?, Thought she was good...

  17. Norejau paklausti, kur cia tokia info kad baigtumas turi buti 100 proc? Taip iseina, kad jei perki busta su daline apdaila, tai subsidijos negausi?

  18. Tbh, would be cool to see prequel of them starting guild, fighting bosses (crafting world items) abd so on!

  19. If it was in the overlord universe I think he can pose a major threat against Nazarick (I only read and watched till the 4 season)

  20. More like he can annihilate, love Overlord but Gil is smth else

  21. Basically any corporation slave... Or 80% of us...

  22. Tbh I'll be happy with anything that adds true wing's...

  23. Still think kayn is biggest counter to eve early game if pressured can't do a thing, same in late game he can pop in and out...

  24. It's a good thing but what about lp ?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Author: admin