sladewilson149







Piece of shit. Upvote so when someone googles piece of shit this shows up.

Shows the Silver Award... and that's it.

Gives 100 Reddit Coins and a week of r/lounge access and ad-free browsing.

Thank you stranger. Shows the award.

When you come across a feel-good thing.

I'm in this with you.

Boldly go where we haven't been in a long, long time.

*Lowers face into palm*

Did somebody say 'Murica?

  • By - zbf


What is an example of pure evil?

Thank you stranger. Shows the award.

When you come across a feel-good thing.

Everything is better with a good hug

I'm in this with you.

When you follow your heart, love is the answer

Thank you stranger. Gives %{coin_symbol}100 Coins to both the author and the community.

A sense of impending doom

Shows the Silver Award... and that's it.



The Opposite Of Hopium

Thank you stranger. Shows the award.

When you come across a feel-good thing.

Everything is better with a good hug






😳

Shows the Silver Award... and that's it.







Just screen recorder Hurricane

Shows the Silver Award... and that's it.

Thank you stranger. Shows the award.

When you come across a feel-good thing.

Everything is better with a good hug

I'm in this with you.

I'm catching the vibration





  1. I wonder how Tyler sounded before puberty

  2. There’s a beat he made I think it’s called pancakes where he says mmm bitch your pussy taste like pancakes and I think he’s like 13 or something

  3. You live in the states or international? How long did it take? Asking cuz I’m in Australia and I want to know if I want to wait 4-8 weeks or something

  4. Nah, they are complete animals cultivated by a demon incarnate. They used to be innocent children at one point though

  5. I made the mistake of arguing with sycophants. I’m just glad the vast majority of people know what’s up. Edit: How is someone I blocked able to still respond to me? I made the mistake of arguing and don’t want their tainted energy coming at me anymore but yet they can still talk shit to me and now I can’t respond.

  6. In your comments, you have displayed ignorance, insolence, and bullying. A perfect ts prototype. A robot

  7. You’ve said “When someone calls another ignorant, they should take a look in the mirror” ironic isn’t it? I guess you must be a saint then cos this definitely doesn’t apply to you, my bad.

  8. When your entire personality is being vegan and it is the omly thing you can think about.

  9. Did you want them to list every single thing they found evil?? Or is it just the thought of vegans existing that pisses you off?

  10. Be vegan I don’t care, just don’t force that shit on me.

  11. It's real. Just spoke with Don Cheadle and he said to expect an official announcement shortly.

  12. No tattoos and the clothes. This is an old pic. He does look kinda old here though.

  13. So my partner calls Tortillas, Tor-tee-uhz but when it comes to paella he pronounces the ‘L’s when actually it’s Pie-a-uh

  14. It’s actually more like Pa-e-lya, the double L makes an Ly sound like ñ is Ny it’s hard to explain hahaha

  15. It’s escape not excape and also it’s nuclear not nukelar.

  16. Watch and carefully pay close attention as I, Joey salads, proceed to urinate into my own mouth and swish it around before spitting it out for my thousands of viewers.

  17. How to let the world know you don’t have a college degree: talking about your SAT score. Not that it matters, I’ve met complete morons with a degree, but get a new flex because that one is highly embarrassing.

  18. EMOJIS BAD 🤬🤬🤬I TAKE INTERNET SERIOUSLY REDDIT UPVOTE DOWNVOTE THANKS FOR THE GOLD KIND STRANGER WHOLESOME CHUNGUS KEANU 🤪🤪🤪🤪👍👍👍😂🥵

  19. not really inspired its just the one beer instrumental chopped and screwed

  20. It is inspired because doom is the reason why he pitched his voice down

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Author: admin